آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نظرات (8)

مامان عرشیا
8 دی 90 10:03
سلام نیازی به گفتن ماشالله شما نیست مگه میشه ادمی عکسهای خوشگل ونازی را ببنه وماشالله نگه من میگم یک ماشالله نه هزاررررررررررررررر ماشالله براش اسفند دود کن در ضمن گل پسرم تو چشنواره یکسالگی نی نی وبلاگش شرکت کرده ممنون میشم به وبلاگ سرزده اگه دوست داشتین به کدش رای بدیدن اخه تا جمه بیشتر وقت نداره
مامان پرنیا جون
11 دی 90 11:14
وای که چه دخمل طلایی بخورمت خاله جون با این حالت های قشنگ عکست عزیزم
مامان پرنیا جون
12 دی 90 9:21
واقعا از جنس نوری قشنگم ای کاش دلای ما به سان شماها روشن و پاک بود و ای کاش مثل شماها زلال بودیم امیتیس عزیزم. ممنون از مامان مهربونت که هروز با حضور گرمش به من و پرنیا جون انرژی میده
مامانی فری
13 دی 90 17:00
هزار ماشالله..................... به این دختر من اپم بیا پیشم
آرتین خان
13 دی 90 19:54
سلام آمیتیس جون خوبی عزیزم مامانی هم سرش شلوغ شده کم تر آب میکنه راستی عزیزم درباره اصلیت آرتین پرسیده بودی حدست درست بود. بابای آرتین خان شمال به دنیا اومده و البته اصلا جای ناراحتی برای من نداشته اگه دیر جواب دادم دلیل بر این نمیشه عزیزم شاد باشین
مامانی فری
14 دی 90 18:14
پیام خصوصی داری غزیزم
آرتین خان
16 دی 90 15:50
عزیزم جوابی که به شما دادم گویا سوالش از طرف یه مامان آمیتیس دیگه که آدرس وبلاگ نداده بود مطرح شده بود حسابی درگیر یه سوتفاهم شدم!!
مامان پریسا
18 دی 90 20:53
هزار هزار ماشالله