آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

عسلی 10 ماهگیت مبارک

1390/4/30 15:55
نویسنده : مادر
508 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

                    

دوست داشتنی ما عشق مامان بابا 10 ماهگیتو بهت تبریک می گیم اینقدر خانوم شدی که خدا بدونه راستی مامانی من که خیلی منتظرم مرواریدای  بالاییت در بیاد پس کی در می آن ؟؟؟

      

دو سه شب پیش همش تو خواب بیقراری می کردی و من تا صبح بیدار بودم و نگرانت که دیگه نزدیکای اذان صبح خوابم برد آخه می دونی عزیز دلم من باید ساعت 6 بیدار بشم و برم سر کار خلاصه نزدیکای طلوع آفتاب بود که تو فرشته آسمونی

                            

اومدی به خواب مامان و گفتی مامان نمازت قضا نشه یهویی از خواب پریدم دلم می خواست بوسه بارانت کنم اما تو اینقدر معصومانه خوابیده بودی که ترسیدم از خواب بیدار شی رفتم نمازم رو خوندم و کلی برات دعا کردم بعدش هم اومدم برات مث همیشه آیه الکرسی خوندم و تو صورتت فوت کردم و تورو به برترین حافظ ها و مهربانترین مهربانان سپردم و رفتم سر کار

                                                                                         

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامي اويسا
1 مرداد 90 12:52
10 ماهگي اميتيس نازم مبارك ايشالا عكس 10 سالگي دخملي
مژگان
4 مرداد 90 16:22
سلام آمیتیس میدونی تو خوشبخترین آدم روی زمینی چون مامانوبابای خوبی داری من هم 10 ماهگیتو بهت تبریک میگم انشاالله 100 ساله بشی