آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نی نی شگفت انگیز من

1390/4/31 4:23
نویسنده : مادر
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

آمیتیس گلم وقتی 8 ماه داشت براش معما طرح می کردیم حل می کرد

آمیتیس گلم وقتی 8 ماه داشت براش معما طرح می کردیم حل می کرد

3 تا لیوان روی زمین قرار می دادیم عرسک کوچولو امیتیس که خیلی دوستش داره رو تویکی از اونها قرار می دادیم امیتیس پیداش می کرد

اگر جای لیوانها را تغیر می دادیم امیتیس با دقت نگاه می کرد باز عروسکش پیدا می کرد

اینست نی نی شگفت انگیز من.

حتما ادامه مطلب را ببینید 

 

 

 

آمیتیس گلم وقتی 8 ماه داشت براش معما طرح می کردیم حل می کرد 

3تا لیوان روی زمین قرار می دادیم عرسک کوچولو امیتیس که خیلی دوستش داره رو تویکی از اونها قرار می دادیم امیتیس پیداش می کرد

نی نی 

نی نی 2 

اگر جای لیوانها را تغیر می دادیم امیتیس با دقت نگاه می کرد باز عروسکش پیدا می کرد

نی نی 3 

نی نی 4 

اینست نی نی شگفت انگیز من.   

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دانيال
28 تیر 90 9:32
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد منم به ني ني شما راي مي دم اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
شیرین (ه مک ار)
29 تیر 90 12:12
سلام خانومی چه دخمل ناز و تپلی داری ماشالله میبوسمشششششششششش آفرین به آمیتیس کوچولوی باهوش
مامان ثنا
30 تیر 90 1:07
سلام به ثنای من با کد 77 اگه دوست دارید رای بدید
خاله ياسمين زهرا
19 مرداد 90 14:43
ماشااله چقدر نازي آميتيس خانم. انشااله كه هميشه سالم باشي. ياسي ما دوست داره با شما دوست بشه پس لطفا لينكش كن. مرسي خوشگله