آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نظرات (26)

مامان شايان و پرنيا
24 تیر 92 18:54
اين كه اسمش نگاه نيست يه دنيا زيبايي و معصوميته كه تو چشماي يه فرشته ست *************** عزيزم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگش سري بزنيد و اگه از عكسش خوشتون اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كنيد
☆ یاسمین ☆
24 تیر 92 19:04
عزیز دل خاله، ماشاله خیــــــــلی ناز شدی با اون نگاه هنریت و لباس خوشگلت
مامان شایلین جون
25 تیر 92 8:40
عزیزززززززززززم الهی قربون اون نگاه قشنگ و معصومت**** جونم تورو خدا اسپند دود کن واسش نکنه خدای نکرده دختر خوشگلمون چش بخوره. خدایا حافظش باشراستی **** جون ایشالا شما هم به زودی برین به زیارت امام رضا(ع) و ایشالا من بتونم بازم برم و دوباره با دل سیر زیارتش کنم و باهاش حرف بزنم. واسه منم دعا کن. دوستتون داریم.


ویدا
25 تیر 92 15:14
صدای بـــــاران، زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛ نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم!؟
ویدا
25 تیر 92 15:16
ای جانم چه خانم شدی تو البته از اولم خانم بودی هااا الان دیگه خانم خانم شدی ای خدا قربون اون نگاهت برم نکن اینجوری نگاه اونوقت میخوام میخورمت ها
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 تیر 92 10:19
فدای نگات[ماچ
مامان شايان و پرنيا
26 تیر 92 12:19
عزيزم من تو سايتش عضو بودم اطلاع رساني كردن و من هم عكس ميل كردم براشون سايت توپ ترين ها .. روي عكس پرنيا اسم سايت هست
مامان کوروش
26 تیر 92 13:23
سلام وااااااااااااااااااااای هزار ماشالله چقدر ناز شدی اینجا آمیتیس نازم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی گلم
ویدا
26 تیر 92 17:32
خدای مهربانم! به همه انسان ها فرصت این را بده تا تو را بهتر بشناسند ... تو را در دلهایشان جستجو کنند ... و عشق تو را در تک تک لحظاتشان احساس کنند ... زندگی هایمان غمبار است و خشن ... قلب هایمان را سرشار از لطافت کن ... به ما بال پرواز بده و هوایی برای نفس کشیدن...
زهرا مامان فنچی
26 تیر 92 21:37
قربون نگاه ناز و تفکر عمیقشآمیتیس جون به چی فکر میکنی خاله ؟؟؟
ویدا
27 تیر 92 14:49
ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزي، مثل باران باريد يا دل شيشه اي ات ، از لب پنجره عشق ، زمين خورد و شکست، با نگاهت به خدا ، چتر شادي وا کن و بگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست !
مامان ترنم
28 تیر 92 10:37
قربون اون نگاه نازش كه مثل خودش ناز و گيراست.
مامان فتانه
30 تیر 92 13:09
che akse nazi
ویدا
31 تیر 92 18:34
آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود و عاشقانه انتظار می کشد که به رحمتش امیدوار شوم
ویدا
31 تیر 92 18:37
سلام ببخشید مامانی آمیتیس جون چند روزی درگیر انتخاب واحد و افطاری دادن و رفتن بودیم وقت نشد سر بزنم جبران میکنم اینم تقدیم به آمیتیس جون و مامانی گلش
مامان ملینا
1 مرداد 92 13:36
عزیزم فکر کنم کامنت قبلیم نرسیده. اشکال نداره فقط بگم آمیتیس جونم خودت خوشکلی با این نگاه جذابترم میشی
رضوان
1 مرداد 92 20:15
سلام به مامانی گل امیتیس جونم قربون این نگاه معصومانش خصوصیییییییییییییییییییی داریییییییییییییییییییییییی
ویدا
1 مرداد 92 23:23
در جود و کرم دست خدا هست حسن(ع) دست همه را وقت عطا بست حسن(ع) نومید نگردد کسی از درگه او زیرا که کریم اهل بیت است حسن(ع) التماس دعا
رضوان
2 مرداد 92 9:57
سلام ممنون میشم اگه همه چی رو راجع ب این شغل بهم بکی خیلی به راهنمایی وکمکتون نیاز دارم راجع ب همه چی از تجربه هاتون بهم بگید ممنوووووووون میشم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 مرداد 92 14:28
سلام عزیزم التماس دعا ...
☆ یاسمین ☆
7 مرداد 92 0:40
(الهی بک یا الله)ای که دستت می رسد بر زلف یار/در حضورش نام ما را هم بیار/التماس دعا
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 10:01
خیلی نازه ماشالله مامانی چه عکسی شکار کردی اپم گلم
مامان ندا
21 مرداد 92 14:23
خوشحال میشم لینکتون کنم
نازنین
6 شهریور 92 20:43
چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین... خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.