آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

گریه کردن آمیتیس خانوم

1392/4/22 12:50
نویسنده : مادر
635 بازدید
اشتراک گذاری

.......

دخترم اي جانم ....


دخترم شيرين تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو يكصد غزل


دخترم زیباترین رنگین کمان

آفتاب روشن این آسمان


دخترم یک عالمه مهر و وفا

پرترین پیمانه جود و سخا


دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای انار


دخترم بر درد بی درمان شفا

یک ملک در ظاهری انسان نما


دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیبا تر ازاین

 

دخترم پيغمبر فرزانگي

مرحم و درمانگر مستانگي

 

دخترم شيواترين شعر خدا

واژه چين محفل سر لقا

 

دخترم در مهرباني تا خدا

كشتي لطف خدا را ناخدا

 

تقديم به بهترين هديه خدا دختر عزيز تر از جانمقلب آميتيسم قلب

 

شاعر:سید مجيد حسینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان یاسمن و محمد پارسا
18 تیر 92 10:00
وای نه چرا بمیرم مامانی کجای عکس و بذار کنار دختر خوشگلمون را اروم کن
مامان آمیتیس
18 تیر 92 11:15
مامان آمیتیس
18 تیر 92 11:20
دختری مثل برگ گل زیبا وبه شیرینی (عسل )دارم عطر احساس می دمد در من گل سرخی که در بغل دارم روزي از باغ ياسها آمد در تمامي هستي ام پيچيد زندگي در وجود من گل كرد هر زماني كه دخترم خنديد گاهي احساس ميكنم بايد يك فرشته از آسمان باشد يا خداوند نورها ميخواست كوثر عاشقي روان باشد او به من هديه داد بال و پري كه تمام تكامل من بود مادري عاشقانه اي كه فقط امتیازی برای هر زن بود ..... شعر در حس من نميگنجد حس مادر نوشتنش سخت است دوست دارم ببينمش در اوج حس كنم تا هميشه خوشبخت است بابايي ممنون از اين متن قشنگت
مامان حسین جون
18 تیر 92 11:21
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان ترنم
18 تیر 92 11:59
قربون اون اشكاي دختر. عزيزم اين مرواريدهايي كه از چشمات ميان حيفه. ديگه چشماتو گريون نبينم گلم.
مامان شایلین جون
18 تیر 92 13:59
سلام **** جون وای اصلا عکس امیتیس خوشگلم باز نمیشهالان از کی منتظرم. سرعت نت اداره مون افتضاحه. دوسش داریم بعدا میبینمش. یه عکس از شایلینم گذاشتم به آمیتیس نانازم هم نشون بده. شایلین ذوق میکنه با دیدن عکسای آمیتیس.


☆ یاسمین ☆
18 تیر 92 15:45
عزیز دل خاله چی شده که اینجوری گریه میکنی؟ حیف چشمای قشنگت نیست؟الهی که همیشه خندون باشی مامانی شعر خیلی قشنگی بود
ویدا
18 تیر 92 16:04
به ماه خدا نزدیک میشویم وقت بخشیدن و صاف کردن دل هاست پس اگر نگاهی،صدایی،زبانی،کلامی از من بر دلتان ترکی انداخته به بزرگی میزبان این ماه مرا ببخشید شاید فرصتی برای جبران نباشد التماس دعا
ویدا
18 تیر 92 23:26
ای جانمآخه چرا گریه میکنی؟ حیف این چشمای خوشگلت نیست گریه کنه؟ مامانی نکنه بچمون رو زدی؟؟
مامان حنانه زهرا
19 تیر 92 11:29
ای جونم چه گریه کردن بهش میاد خیلی ناز شده ولی ایشالله دشمنات گریه کن عسلم شعرم خیلی قشنگ بودگلم
مامان حنانه زهرا
19 تیر 92 12:41
کاش مامانی همون 4یا5 ماهگی گوششو سوراخ میکردین.اخه اونجوری درک درستی نداره ونمیترسه.حنانم چون کوچیک بود یه کوچولو در حدچندثانیه گریه کرد بعدش بلافاصله اروم سد وباباباش رفتیم خرید واقعا انگار هیچ اتفاقی نیفتاده خودمم تعجب کردم.همه چی همونجا تموم شد.هرچه زودتر ببری بهتره عزیزم.بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشه.چون لاله ی گوشم سفت میشه درد بیشتری حس میکنه
مامان حنانه زهرا
19 تیر 92 12:57
پس چرا من لینک نیستم
مامان حنانه زهرا
19 تیر 92 13:24
مرسی عزیزم
ویدا
20 تیر 92 1:06
دلم ساعتی میخواهد !..که مانده باشد روی ساعتهای با تو بودن... ممنونم عزیزم دوستت دارم
ویدا
20 تیر 92 17:22
روزهایی بدی در زندگی آدم می رسد، که هیچ کسی حتی نمی پرسد “خوبی؟ “ برای چنین روزهای بدی، نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی و نامش چه زیباست. . . “خدا”
پرنیا و مامانش
24 تیر 92 8:48
ناز خاله این همه گل خنده زیبا روی لبت چرا گریه عروسک خانوم بهند تا دنیا بهت بخنده گلکم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 تیر 92 20:08
آخیییی... نبینم اشکاتوووو ...
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 18:09
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا
دکتر شیوا سروری
16 مرداد 92 22:01
سلام عزیزم با دانستنی های آنلاین روابط جنسی در خدمت شما هستیم و ÷اسخگویی سوالات شما میتونید ایمیل وبلاگ رو ادد کنید تاپاسخگویی سوالات شما باشیم با تشکر shivasarvari56@yahoo.com