آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نظرات (17)

مامان کوثری
21 تیر 92 4:32
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 تیر 92 11:22
سلام گلم... ممنونم از لطفت ...
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 تیر 92 3:18
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان شایلین جون
23 تیر 92 10:07
سلام عزیزم **** جون باورت نمیشه به خدا یادتون کردم وقتی تو حرم بودم و داشتم برا همه دوستام دعا میکردم ناخودآگاه شما هم اومدی تو ذهنم. امیدوارم هر چی از خدا میخوای بهت بده گلم.عزیز دلم این آمیتیسو من میخورمش با این لپای خوشمزش.الهی که همیشه سالم و تندرست باشی آمیتیس عسلم. مامانی چشم به زودی از سفر مشهد ام می نویسم.


مامان یاسمن و محمد پارسا
23 تیر 92 12:57
وای لپای این دختر و بدید گاز بگیریم
مامان ملینا
23 تیر 92 13:54
هزار تا بوس برا این دختر ناز و ملوس
مامان شایلین جون
23 تیر 92 14:16
سلام **** جونم مرسی گلم. دوستتون داریم. وبلاگ به روز شد. این آمیتیس ماهمم بوس بوس بوس هزار تا بوس


☆ یاسمین ☆
23 تیر 92 16:51
همیشه به بازی،گلکم
ویدا
23 تیر 92 17:02
گاه پرندگان آنقدر سرگرم دانه چیدن می شوند که پرواز را فراموش و آسمان را از یاد می برند. پرتاب سنگ کودکی بازیگوش می تواند یادآور پرواز باشد . پرواز و آسمان را بخاطر بسپار ...
علامه كوچولو
24 تیر 92 8:45
پرنیا و مامانش
24 تیر 92 8:47
جگرتو عشقه امیتیس گلم قربون این نگاه ملوست
ویدا
24 تیر 92 13:53
من خدا را دارم کوله بارم بر دوش سفری می باید سفری بی همراه گم شدن تا ته تنهائی محض سازکم با من گفت : هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو از ته دل من خدا را دارم ...
ویدا
24 تیر 92 13:57
ای جونم عزیزم تاب بازی حال میده؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 تیر 92 20:07
منم تاب میخوام خووو روبروی خونه مون یه پارکه ... وقتی منتظر سرویس هستم ... میشینم تو تاب ... تا سرویس رو سر کوچه میبینم، از تاپ میپرم پایین... آبروم میره خوووو
مامان حنانه زهرا
28 تیر 92 13:44
نازی عسل خاله منم دلم خواست به یاد بچگیا منم اپم عزیزم هر وقت اپ شدی خبرم کن دخترم اجازه نمیده خودم تک تک سربزنم
مامان اشکان
31 تیر 92 15:21
خاله قربونت بره... تو دوردستها چی دیده؟؟؟
هوراد
1 مرداد 92 12:08
آخي عزيزم هزار ماشالله قربونت برم مي بوسمت خوشگل خاله