آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

بازي وبلاگي

1392/3/12 14:06
نویسنده : مادر
573 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزم ما از طریق یکی از دوستان عزیزمون مامان ياسمين جون به

این بازی  دعوت شدیم عزیزم ممنونم بابت دعوتتونقلب

منم 3 تا از دوستای خوبم رو دعوت به این بازی میکنم، البته تمام دوستان عزیزی که

لینک شدن، دوست داشتنی و با محبتن و من واقعاً دوستشون دارم

مامان شايلين جونم

مامان ترنم جونم

مامان پريسا جونم



 ادامه مطلب ديگه نیشخند

بزرگترین ترس زندگیت؟

ترس از دست دادن عزيزان كه حتي نوشتن اين كلمه هم پشت آدمو ميلرزونه استرس

اگر ٢٤ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟

 لباس مرد عنكبوتي را مي پوشيدم تا مرئي بشم آخه اصلا از نامرئي شدن خوشم نمياد ياد مصائب مرد نامرئي مي افتم گریه

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزو بین ٥ الی١٢ حرف رو داشته باشه.ان ارزو چیست؟

خوشبختي همه قلب

از میان اسب.سگ.پلنگ.گربه.عقاب کدام را دوست داری؟

اسب چون يه خيرش به آدم مي رسه گاوچران

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

خانواده دكتر ارنست چشمک

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

چي بگم خجالت

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

اخم كردن و قرمز شدن عصبانی

با /مرغ/دریا/اورانیوم/خسته/جمله بساز؟

مرغ خسته در دريا اورانيوم شكار كرد خنده

دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

سالها دل طلب جام جم از ما مي كرد

وانچه خود داشت ز بيگانه تمنا مي كرداز خود راضی

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز در زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی.آن روز کدام است؟

يه سحري كه در كنار مادر بزرگ مرحومم بيدار مي شديم و سحري و نماز و ... و كلي عشق با دنياي پاك كودكي قلب

چه رنگی هستی ؟چرا؟

سبز چون رنگ سرزندگي است سبز

اگه قرار باشه یک روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

دوست ندارم از ايران برم ولي اگه مجبور بشم فرانسه پاريس خیال باطل

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

مرا بسپار در يادت ، به وقت بارش باران ، نگاهت گر به آن بالاست ، و در رقص دعا قلبت مثال بيد مي لرزد ، دعايم كن دعايم كن كه من محتاج محتاجم فرشته

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی.انها چه کسانی هستند؟

خانواده خودم خانواده شوهرم دوستام لبخند

اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی.اون کلمه چی بود؟

خداحافظي

اسم دیگری برای وبلاگت؟

آميتيس گل سرخم

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

انارخوشمزه

سه خصوصی اخلاقی بدت؟

 

بسيار حساسسسسسسسس و بسيااااااااااااااااااااااار با گذشت چون زياديش بده نگران

کاشکی؟

گناه و دوري از خدا نبود خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان شایلین
12 خرداد 92 20:29
سلام عزیزم خیلی ممنونم که دعوتم کردی فدات شم ولی نمیدونم چیکار کنم.میشه بهم بگی چه جوری این سوالا رو جواب بدم؟یعنی کپی پست کنم تو وبم بعد جواب بدم؟دوستتون داریما. شایلین الان داره به خالش میگه خاله من دوستم آمیتیسو خیلی دوسش دارمبوس بوس هم آمیتیس هم مامانشو
☆ یاسمین ☆
13 خرداد 92 12:47
مامانی گل ممنون که دعوتمون رو قبول کردی. جوابهای خوبی دادی بخصوص اونی که در مورد تونل زمان بود
مامان پریسا
13 خرداد 92 13:41
سلام گلم. ممنون برای دعوتت. جواب های شما هم خیلی خوب و جالب بودن. حتما شرکت میکنم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 خرداد 92 22:05
آآآآآافرین، زیبا جواب دادی
فهیمه مامان سینا
14 خرداد 92 16:30
خیلی جالب بود مخصوصا جمله سازیه بچه هامون تقریبا همسنن ...اگه اجازه میدید لینکتون کنم
☆ یاسمین ☆
16 خرداد 92 13:56
مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 1:33
روز تجلّی رحمت الهی، روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، بر شما و خانواده عزیزتون مبارک ...
مامان فتانه
19 خرداد 92 16:37
خیلی جالب و قشنگ نوشتی...عزیزم اگه دوست داشتین پیش ما هم بیاین
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 خرداد 92 0:01
یه خصوصی داری خانومی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 خرداد 92 0:35
خیلی به من لطف داری گلم
مامان ترنم
20 خرداد 92 18:09
ممنون از دعوت عزیزم . با پست بازی آپم.
رضوان
23 خرداد 92 10:36
با افتخاااااااااااااااااااار لینک شدید
مهشید
24 خرداد 92 14:17
دوست عزیزم، با تبادل لینک موافقم و شما رو لینک کردم.