آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

پروردگارا! ببخش مرا

1392/3/19 19:28
نویسنده : مادر
408 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا! ببخش مرا

پروردگارا! ببخش مرا كه از تمسخر دیگران لذت بردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه براى رسوا كردن دیگران تلاش كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه نمازم، وقتِ یافتن گمشده هاى من است.

پروردگارا! ببخش مرا كه نادانى دیگران را به رُخِشان كشیدم.

پروردگارا! ببخش مرا كه دیگران را وادار به معذرت خواهى كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه همه اش دعا كردم خدایا! مرا از شر خلق دور بدار و یك بار نگفتم: خلقت را از شر من دور دار.

پروردگارا! ببخش مرا كه فكر و دلم از تو عُزلت گزید و از گناه نه.

پروردگارا! ببخش مرا كه هر چه با من مدارا كردى، من بر تو خیره سرى كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه حسرت نداشته هایم را خوردم، شاكر داشته هایم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه بر بیمنزلى و بیكارى و ... گریستم، بر غم فراق از تو گریه نكردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه به فكر زیبایى ظاهر و مد لباس و ... بودم، به فكر زیبایى و طهارت باطنم نبودم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 خرداد 92 0:35
آخــــــــی چه زیبا و خالصانه ... التماس دعا
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 12:34
خيــــــــــــلي زيبا
رضوان
22 خرداد 92 17:27
خصوصییییییییییییی داریییییییییییییییییییید
☆ یاسمین ☆
22 خرداد 92 18:51
الهی آمین.التماس دعا
ﺍﻟﻬﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﯾﺴﻨﺎ
22 خرداد 92 22:33
ﺍﻣﯿﻦ
زهرا
23 خرداد 92 0:55
خیلی قشنگ نوشتی گلم خانومی مرسی که به وبم سر میزنی و ما رو تنها نمیزاری بوووووووووس
مامان فتانه
23 خرداد 92 10:20
خیلی قشتنگ نوشتی...عزیزم مرسی از اینکه به ما سر زدین ما شما رو لینکیدیم
مامان فتانه
23 خرداد 92 10:21
عزیزم فقط بگین از کجا هستین و اسم شما چیه که لینک کنم
بابای
25 خرداد 92 14:39
سلام
این متن چطوری نوشتی تحت تاثیر قرار گرفتم


عزيززززززززززززززم
پرنیا و مامانش
8 تیر 92 10:28
اه چه زیبا نوشتی جان افسوس که این دنیای وانفسا و ماشینی ما رو درگیر ظواهر کرده خدایا ببخش