آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نذری بابابزرگ آمیتیس در کیک نذری غرق شده!!!!!!!

1390/9/16 13:16
نویسنده : مادر
2,026 بازدید
اشتراک گذاری

نذری

 

 

با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان انسان کامل در همه دورانها به همراه یاران و اهلبیت مظلومش امیدوارم که عزاداری های همه مورد قبول درگاه خداوند و این سلاله پاک باشد

این عکس رو شب تاسوعا از خورشید خانوم گرفتیم خانومی یه کم عصبانیه آخه هم خوابش میاد هم از این همه کیک وحشت زده شده بود فردا بابابزرگ به ٤ تا هیات بزرگ کیک و آبمیوه تقسیم می کنه و خانواده مشغول بسته بندی جهت پذیرایی می باشند آمیتیسم اون شب همش می گفتی علی علی یعنی چقدر کیک و آبمیوه ها زیادن و بعد هم مرتب می گفتم آل محمد آل محمد یعنی صلوات می فرستادی فردا هم که هیات اومد تو کلی ذوق هیاتها رو کردی

خدایا به حق علی اصغر مظلوم تمام نی نی های مریض رو شفا بده ما هم واسه یه نی نی مجتبی جون خیلی دعا میکنیم تو را خدا شما هم دعا یادتون نره


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی فری
14 آذر 90 11:22
خوشحال میشم به وب من سر بزنین درخواست یه مادر بزرگ که برای نوه گلش وبلاگ نوشته در ضمن از خوندن وبلاگتون خیلی لذت بردمنظر یادتون نره
مامان پریسا
15 آذر 90 7:25
سلام گلم. ایشالله با سلامتی کامل هر سال برای امام حسین خدمت کنه. من هم چند عکس از عزادار کوچیک امام حسین دارم. بفرما گلم.
مامانی فری
17 آذر 90 8:52
خیلی ممنون که به وب من سر زدین با اجازه لینگتون کردم همیشه بهم سر بزن خوشحال میشم
مامان مهسا
17 آذر 90 12:47
سلام عزیزم....اینم وبلاگ منه.....مربوط میشه به نوه مامان فری.....خوشحال میشم بیای ونظر بدی.......
مامان مهسا
19 آذر 90 11:51
مرسی که به منم سر زدی عزیزم.....لینکت کردم
مامان سانی
20 آذر 90 18:35
سلام مامانی اسم نی نی تون خیلی قشنگه خودش از اسمشم قشنگتره با اجازه لینکتون میکنم دوست داشتین لینکم کنین
مامانی فری
23 آذر 90 12:08
ماشالله به این گل دختر حتما براش اسپند دود کنین اپ جدید کردم منتظر نظرتون هستم یه مادربزرگ
بهار(مامانی شهراد)
23 آذر 90 16:29
سلام گلم آپ کردم بدو بیا که شهراد منتتظرتهخاله جون این همه کیکو نخوریااااااااا
بهار(مامانی شهراد)
27 آذر 90 13:52
سلام گلم زود بیا پیشمخوشحالی و ناراحتیرو تو یه آپ دارم
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 10:07
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 10:08
سلام عزیزکم کجایی کم پیدا دلمون تنگ شده واست قشنگم
مامان پرنیا خانوم
29 آذر 90 9:45
وای چه دخملی به منم از خوراکیهای نذری میدی عزیزم بخورمت خاله جون حالا چرا اخم کردی در ضمن دست مامان گلت درد نکنه که هر روز به ماافتخار میده عزیزم
164
29 آذر 90 15:55
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
مامان پریسا
30 آذر 90 14:22
سلام گلم 143 یادت نره. مرسی
مامان سانی
30 آذر 90 14:33
مامانی کجایی پس؟چرا اپ جدید نمیکنی؟ما همش لیست دوستامونو باز میکنیم ولی امیتیس نیست
بهار(مامانی شهراد)
30 آذر 90 18:01
شب يلدا شد و ميلاد خوش ايزد مهر / زايش نور از اين ظلمت تاريک سپهر شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشي دلداه عشق شب يلدايتان پرستاره و پر خاطره باد