آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

هورااا فرشته کوچولو مستقل ایستاد

1390/4/20 13:06
نویسنده : مادر
402 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان تا یکی دو هفته دیگه ده ماهه میشی یادش بخیر پارسال این موقع کجا بودی هم خودت و هم مامانی در سختی بودید 

 

دو تا مروارید کوچولوی لثه پایینی ات بزرگتر شدن من منتظرم تا دندون بالایی هاتم در بیاد آخه میدونی همه می گن خیلی سخته شاید بی قراری این روزاتم به خاطر همین باشه

راستی عزیز دلم بابایی تو رو سرپا نگه میداره و تو چند ثانیه به طور مستقل ایستاده می مونی ولی میترسی و سریع دست بابا رو میگیری

 

 یه چیزی از هوش و استعدادت بهت بگم یکی دو ماه بیشتر نداشتی من بهت می گفتم ببئی چی می گه و اون شعر معروف ببئی رو برات می خوندم تمام حرکات سر منو تقلید می کردی و گاهی اوقات هم پیش دستی می کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)