آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

کم شدن دارو

1392/8/15 21:44
نویسنده : مادر
369 بازدید
اشتراک گذاری

داروهای که خرید کرده بودیم تمام شده بود به دکتر گفتم دوباره نسخه بنویسه آخه آمیتیس خانم تا یک مدتی باید دارو مصرف کنه دکتر نسخه که نوشت گفتم یک سوال از دارو خانه های اراک کنم ببینم دارن یا نه البته می دونستم این اراک ما فقط الودگی داره از دارو ماشالله خبری نیست دیدم بله خبری نیست گفت نداریم دیگه تجربه ما زیاد شده گفتم قبل از اینکه برم قم از دارو خانه های قم هم سوال کنم زنگ زدم دیدم بله دار اونجاهم نداره چند تا دارو خانه زنگ زدم دیدم نداشتن به دانشگاه علوم پزشکی قم قسمت غذا دارو زنگ زدم گفتم آقا ما دارو ... می خوایم گفت شرکت که می اورده تمام کرده و نداریم زنک بزنید تهران زنگ زدم اطلاعات تهران شماره داروخانه ها رو یکی یکی گرفتم زنگ زدم همگی نداشتن خلاصه اعصابم حسابی ریخت بهم یکی داشت به قیمت آزاد می داد که نسخه گرون می شد فردار باید زنگ بزنم غذا دارو تهران ببینم عاملین فروش تهران کی هستن که با قیمت مناسب می دهند خلاصه مسخره بازی دارو هنوز ادامه داره نمی دونم کی می خواد تموم بشه استرس تهیه دارو آدم دیونه می کنه قیمت ازادش یک میلیون هفتصدهزار تومان هست قیمت با دفترچه بیمه هفتصد هزار تومان، پولش به جهندم پیدا نشدن حسابی حال ما رو خراب می کنه  امیدوارم  کشور عزیز ایران زود تر انضباط دارویی پیدا کنه که دارو کم زیاد نشه!

التماس دعا

نوشته بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ترنم
17 آبان 92 8:17
خدا كنه اين مشكلات زودتر حل بشه تا دغدغه خانواده‌ها فقط بيمارها باشن نه مشكل تهيه دارو و هزار چيز ديگه. به قول خودتون اندكي صبر سحر نزديك است.
مامان آیسا
17 آبان 92 11:03
سلام بابای مهربون ایشالا این مشکلات زودتر تمام بشه .با تمام وجود آرزوی سلامتی برای آمیتیس عزیزم میکنم.
مامان شایلین جون
18 آبان 92 11:20
سلام بابایی.خدا بزرگه تلاشتونو بکنین ایشالا پیدا میکنید. هر کار از دست من بر میاد بهم بگید خوشحال میشم برای امیتیس نازنینم کاری بکنم.ببوسیدش از طرف من.