آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نظرات (5)

محسن
29 اردیبهشت 92 11:43
ایران پاپ آپ بهترین راه کسب درآمد و افزایش بازدید وبلاگ شما هم اکنون با ورود به لینک ما برای ثبت نام اقدام کنید. http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=1865
الی
29 اردیبهشت 92 12:14
سلام دوستان عزيز در وبلاگ من شاهد لباس بچگانه و عروسک ميباشيد لباسها همگی نو میباشد برای ارتباط با من لطفا با شماره 09137290540 تماس بگيريد و يا پيامک بدهيد ویا به elhamhemati28@yahoo.comمن میل دهید در خدمت شما عزيزان هستم تهرانيها ميتوانيد از نزديک ببينيد و خريد کنيد براي شهرستانيهاي گل هم اجناس پست خواهد شد(هزينه پست با خريدار ) رزيتا , الهام
مامان ترنم
30 اردیبهشت 92 10:28
اي جان چقدر ناز شده با اين كلاه. آدم دلش مي‌خواد اين جوجه‌رو بخوره.
☆ یاسمین ☆
30 اردیبهشت 92 15:16
چه خوشگل شدی با این کلاه قشنگ
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 خرداد 92 10:48
سلااااااااام خانومی، بالاخره خود ِ شما اووووووومدی چی بگم والا؟! هر نی نی توی یه سنی به یه چیزای خاصی نیاز داره، این وابستگی به مادر رو همه دارن، حتی من که الان 23 سالمه نه بابا، واسه چی نبخشه؟ ایشالا از این روزای خوش ِ زندگی، زیاد واستون پیش بیاد تا نیاز به غصه خوردن و سرزنش کردن خودتون نداشته نباشین ... خدا نکنه پیر شی خانومی ایشالا آمیتیس جونی بزرگ بشه، میفهمه که مامانش واسش خییییییییییلی زحمت کشیده گرچه همیشه پیشش نبوده. این دیگه دست ِ قضا و سرنوشته، خودتو سرزنش نکن. با روزگار ساختن، کار همه ی ماست امیدوارم مطلبی که گذاشتم، به دردت خورده باشه در ضمن، با سرعت مطمئنه رانندگی کن