آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

من علي هستم

1392/2/29 9:20
نویسنده : مادر
410 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم سلااااااااااااااااااااااااااااام

عزيزترينم يه كلاه برات خريديم كه وقتي مي پوشي ميگي من علي ام حالا نمي دونم چرا اين حرفو ميزني چرا علي ؟؟؟؟شايد منظورت اينه كه من پسرم قربونت برم علي كوچمولوي من

يكي دو هفته پيش  ( امروز 92/2/19 است ) داشتم برات كتاب ني ني دلش گرفته بود اون از آتيش ترسيده بود رو برات مي خوندم كه يه جا ني ني داره چشمك مي زنه چشمک تو از من پرسيدي مامان يه چشم ني ني كو و من تشویق آخه من تو يه جا خوندم واسه سنجش هوش بچه يه آدمك بكشيد و بعضي از جاهاش رو حذف كنيد تا بچه حدس بزنه كه چي كم داره نميدوني چه افتخاري بهت كردم

راستي يه كتاب دانلود كردم كه زندگي دانشمندان جهان توش نوشته شده مي خوام شبي يكي از اونا رو برات تعريف كنم و امروز از ابن سينا شروع كردم

راستي ديشبم يه جمله طولاني بهت گفتم دقيقا تكرار كردي خيلي خوشحالم آهنگ هر فيلمي رو هم با دهن برات مي زنيم و تو فوري مي گي مال چه فيلميه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ارین و مامانش
21 اردیبهشت 92 9:37
*;%”* *%;;%”* *;%*;%”*. *;*;%;*%*, )i( ( )
☆ یاسمین ☆
21 اردیبهشت 92 12:11
سلام.چه جالب.وقتی یاسمین شلوار لی میپوشید میگفت من پسرم. آفرین مامانی که از حالا براش کتاب میخوونی.دیگه تقریباً هر چی بگی تو ذهنش ثبت میکنه.باریکلا به آمیتیس باهوش
☆ یاسمین ☆
21 اردیبهشت 92 12:18
با اجازه این وبتون رو هم لینک کردم تا با آمیتیس جون،بیشتر آشنا بشیم.
مامان ترنم
25 اردیبهشت 92 10:11
آفرين به اين دختر باهوش و زرنگ. و آفرين به اين ماماني مهربون و با حوصله.
مامان ترنم
25 اردیبهشت 92 12:16
من كارمند آب و فاضلاب هستم عزيزم. شما كجا كار مي‌كنين؟
♥مامان آمیتیس♥
26 اردیبهشت 92 0:59
سلام ممنون به وبمون سر زدین منم از آشنایی با شما خوشحالم...
خاله مهری
8 خرداد 92 9:15