آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

دل نوشته ها

1392/2/12 9:36
نویسنده : مادر
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام


مبارك باد روز مادر بر همه كساني كه اين واژه بسيار پر معني بر قامتشان استوار گرديده

بر همه مادراني كه بي وقفه تمام وجودشان را جهت تربيت فرزندي نيك كه دردي از جامعه را دوا و فكرش كمك به مردم باشد گذاشته اند

بر همه پدراني كه عاشقانه نقش مادر را براي فرزندان خود ايفا مي كنند

بر همه خواهر  و برادراني كه مادر خانواده خود مي شوند

مادر بودن واژه نيست جنس نيست بلكه كار عاشقانه تربيت نسل ها به سوي پيشرفت و كمال است

سلام


مبارك باد روز معلم بر همه كساني كه حامل اين مفهوم عظيم مي باشند

بر همه معلماني كه در كلاسهاي درس تفكرشان ياد دادن انديشه صحيح به تمام انسانها مي باشند

بر همه كساني كه در كلاس درس معلم نيستند ولي معلم به تمام معناي بشريتند

و اي خداي بزرگ سپاسگزارم از تو اي بزرگترين مربي و معلم تمامي انسانها تويي كه عشق به فرزند را به مادر دادي تويي كه حس مسئوليت را به معلم دادي عاشقانه مي پرستمت و سعي مي كنم در اين كارگاه هستي متعلم خوبي برايت باشم

آميتيسم

امروز رو به همه مادرا مثل مامان بزرگهايت و معلما مثل بابا بزرگ و بابايي و زندايي تبريك ميگم راستي مي خوام يه اعتراف برات بكنم من خيلي از چيزها رو از تو ياد گرفتم عزيزم پس روز تو هم مبارك

ماما امشب مهمون داريم كساني كه تو خيلي دوستشون داري مامان و بابا بزرگ دايي جونها زندايي و ماهان جون صالي و عمو و... البته تو همه رو خيلي دوست داري و به هر كسي يه جور عشق مي ورزي ( يكي از چيزايي كه ازت ياد گرفتم همين بود ) ديشب موقع خوابيدنت بغض كردي و گفتي مامان فردا ميري سر كار منم كه خيلي ناراحت شده بودم و نمي دونستم چي بگم بهت گفتم عزيزم تو هم كه بزرگ بشي و بري ناسا سر كار منم ني ني تو رو نگه مي دارم تا تو از سر كار بيايي راستي اسم نيني تو چيه آميتيس فكر كردي و من گفتم مثلا آنديا

خوب من بهش مي گم آنديا جون مامان آميتيست بايد بره ناسا سر كار تا همه مردم جهان از هوش و نبوغش استفاده كنن تو هم پيش مامان بزرگ بمون تا مامان برگرده باشه بعدشم تو خيلي خنديدي قربون اون دل بزرگت برم نمي دونم تو به چي فكر كردي ( نكنه به اين كه من پير شدم و عصا دستم گرفتم wow يا اينكه خودت مامان شدي اي بلا )

دوست دارم و عاشقتم  اي بهترين هديه خدا

راستي دو روز پيش من و تو رفتيم براي ملاقات عمه تو يه سوپر ماركت آبميوه بخريم همينكه از در وارد شديم كوروش رابين هود كوچولو رو ديديم و مامان باهوشت سريع تا ديدش فهميد اون همون كوروش دوست مجازيمون تو ني ني وبلاگه خلاصه خيلي خوشحال شديم كه دوست مجازيمون رو تو دنياي واقعيت ملاقات كرديم و مامان كوروش رابين هود كه خيلي تعجب كرده بود كه چطور مامان نابغه ات تونسته سريع كوروش رو بشناسه خلاصه ما اينيم ديگه واي كوروش جون دوست داريم و از آشنايي باهات خيلي خوشحاليم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ترنم
14 اردیبهشت 92 8:31
سلامممممممممممم همشهري عزيز. من از روي وب مامان كوروش شما رو پيدا كردم. خوشحالم از آشناييتون . وب قشنگي دارين و دختر نازنين و زيبايي.
مامان ترنم
14 اردیبهشت 92 8:32
راستي خيلي جالبه كه تولد دختر من و دختري ناز شما دقيقا يك روزه . فقط با سه سال اختلاف.
مامان کوروش
14 اردیبهشت 92 9:39
سلام مامانی با هوش من هنوزم موندم چه جوری ما رو شناختید من که اصلا هوشم خوب نیست به هر حال خیلی خوشحالم که دیدمتون و امیدوارم بازم همدیگه رو ببینیم اگه بازم دیدی حتما بیا اول جلو چون من شاید بازم یادم بره آمیتیس ناز و خوشگل و عزیزم رو ببوس
مامان شایلین
14 اردیبهشت 92 10:09
سلام مامانی آمیتیس. خوبی؟امیتیس خوشگلمون چطوره؟مامانی من تو وبتون نوشته بودم که موافقم با آشنایی بیشترولی نمیدونم چرا اون قسمتش سانسور شده بود.آمیتیس نانازو ببوس
مامان شایلین
14 اردیبهشت 92 11:27
سلام عزیزم ببخشید من چه جوری باید نظر خصوصی رو پیدا کنم و بخونم؟بلد نیستم


عزيزم آخرين نظرات خوانندگان رو تو بخش ارتباط بالاي نظرات تاييد نشده بياريد همه نظرات به طور خصوصي و غير خصوصي در اون هست
مامان شایلین
14 اردیبهشت 92 11:39
عزیزم مرسی.برات اس فرستادم ولی نمیرسه هر وقت رسید جواب بده.
الهه مامان یسنا
18 اردیبهشت 92 15:45
سلام از وب کوروش جان اومدم و خوشحال شدم یه اراکی دیگه رو پیدا کردم با اجازه اتون شما رو لینک میکنم
♥مامان آمیتیس♥
26 اردیبهشت 92 1:09
رمزو براتون خصوصی فرستادم