آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

موهایت

1391/12/14 14:22
نویسنده : مادر
401 بازدید
اشتراک گذاری

آمیتیسم این روزا سر مامان خیلی شلوغه از طرفی کارای سنگین امور مالی تو اواخر سال از طرفی خرید و کارای عید ولی مامان جز به تو به چیزی فکر نمی کنه از خود راضی راستی دیروز با هم برای کوتاهی موهات به آرایشگاه رفتیم آمیتیتس اولش خوب و حرف گوش کن و سر به زیر لبخند بعدش یواش یواش حوصله ات سر رفت عصبانیو در نهایت گریهولی اگر بدونی چقدر خوشگل شدی یه عکس ازت میذارم مدل موهات کوپه که البته اولش مدل توپی بود بعد با اصرار مامان تبدیل به کوپ شد بغلخلاصه اولین تجربه آرایشگاه رفتنت بود

گلم شمارش را تا 20 یاد گرفتی با اینکه هنوز 2 سال و نیمت نشده و شمارش انگلیسی رو هم تا 10 بلدی همه شعرای عموپورنگ و خاله ستاره رو حفظی قربونت برم که دیالوگهای سی دی های عموپورنگ رو هم حفظ هستی خلاصه هر بار نیگات می کنم دلم واست قنج میره قربونت برم بووووووووووووووووس ماچ

تو زیباترین هدیه خدا هستی هزاران بار ازش بابت تو تشکر می کنم راستی خریدای عیدت رو فردا می کنم و همه رو تو یه پست میذارم راستی شنبه هم سالگرد عقد مامان بابا بود این نوشته تقدیم به بابایی

مهربانم با وجود تو مرا به الماس ستارگان نیازی نیست ، این را به آسمان بگو ، تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی ، سالروز یکی شدنمان خجسته باد

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)