آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نظرات (6)

مامان آزی
10 مرداد 91 20:33
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان سونیا
26 مرداد 91 13:12
هزار ماشاالله به این خانم خوشگل محجبه خدا نگدارش باشه خانمی رو
پرستو
1 شهریور 91 11:37
دایی این عکس امیتیس فوق العاده خیلی نازه براش اسفند دود کنین نظر نیاد بچم
سودابه
30 شهریور 91 23:59
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک از طرف من و محمد متین.به ما سر بزنید خوشحال می شیم
مامان کوروش
11 آبان 91 18:29
سلام مامان امیتیس ناز من امروز به وبتون اومدم متوجه شدم که نزدیک هم زندگی میکنیم خوشحال شدم که یه همشهری پیدا کردم خوشحال میشم به وبم بیای
☆ یاسمین ☆
30 اردیبهشت 92 15:19
وای خدای من این خانوم عسل رو ببینید