آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

نظرات (5)

سيد اميرعباس بابا
17 مهر 90 13:51
سلام دوست جونم خوبي؟؟؟ روز كودك و ميلاد امام رضا رو بهت تبريك ميگم... خوشحال ميشم يه سر بهم بزني... اگه دوست داشتي باهم دوست بشيم خبرم كن... اين روزا خيلي مواظب خودت باش و لباس گرم بپوش كه سرما نخوري... دوستت دارم سيد اميرعباس
آرتین خان
20 مهر 90 10:51
ببوسش مامانی آمیتیس جون رو دوستت داریم
مامان پرنیا خانوم
20 مهر 90 12:48
سلام عزیز خاله .چه قدر ماشالله نازی وب زیبایی هم داری دست مامان جونت درد نکنه.با اجازه لینکت میکنم عزیز خاله
مامان پرنیا
21 مهر 90 7:29
ناز ناز خاله نخوری زمین
ماری
21 مهر 90 9:42
سلام خسته نباشید عکس امیتیس جون رو گزاشتم تو البوم منتظر عکسای خشگلتون هستم خواهشن عکسا جدید باشه وقبلا توی وبلاگتون نزاشته باشید اگر من رو لینک کنید ممنون میشم