آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

آخرین ورژن کارها و لغات آمیتیس 28 سپتامبر 2011

1390/7/6 12:26
نویسنده : مادر
789 بازدید
اشتراک گذاری

آدام : آدامس

آیتیس : آمیتیس

حااااااژی : حاجی

آاااااااژی : آبجی

ایمی : شیر

تتو یا پتو : پتو

اقته : حقته

ابو یا ال : الو

سسسس : هیس bequiet please

می گم عزیز دل ماما کیه سینه میزنه به معنی من من من

مای بیبی فخر الملوک آمیتیس السلطنه را که در حال تعویضش باشیم پاهای همایونی را بالا می آورد یعنی پایم را ببوس

اعضای صورت را نشان می دهد چشم و بینی و گوشش را میگیم چشت کو نشون میده و ...

با کنترل کانالهای تلویزیون را عوض می کند

تلفن رو که میبینه روی اسپیکرش می زنه و میگه ااا یا هر چیز که شبیه تلفن باشه و شماره و دکمه داشته باشه از قبیل موبایل و سوئیچ در گوشش می ذاره و می گه ابو یا ال

غذا رو که میبینه می گه به به اما دریغ از اینکه قاشق دوم غذا تو دهنش بره و به شدت از غذا فراری شده

برای نانای دیگه علاوه بر بدنش دستاشو تکون می ده

بوس پرت می کنه قربون اون بوس پرت کردنت برم که با سرعت نور بوسهاتو پرتاب می کنی

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فروش
7 مهر 90 15:36
دستگاه فوق العاده زیبا و کارآمد اسموتی میکر بهترین و راحت ترین وسیله برای آب گرفتن انواع میوه ها با این دستگاه شما به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن آب میوه ها را گرفته و در ظرف یک لیتری آن جای دهید ، اسموتی میکر کار ریز کردن ، خرد کردن ، مخلوط کردن ، همزن و رنده را برایتان انجام می دهد.
مامان رامیلا
9 مهر 90 17:54
سلام الهییییییییی.......... خدا نگهش داره، یه پیشنهاد دارم دختر من وقتی کوچکتر بود خیلی دل درد داشت من هم رازیانه بهش می دادم آروم می شدو می خوابید، گفتم شاید یه راه حلی یا کمکی باشه . .
امي تيس
10 مهر 90 8:13
مرسي عزيزم بابت تبريك.خانم گل شما هم خيلي نازه ها
الهام مامان رامیلا
10 مهر 90 14:20
سلام عزیزم ممنون از حضورت راستی خوب شد درد دلش من خودم خیلی به کارمینت اعتقاد دارم چون گیاهی و ضرری هم نداره ماشالله دخملت مثل بچه گیهای خودم می مونه ببوسششششششششششش
الهام مامان رامیلا
11 مهر 90 16:12
سلام عزیزم من نمی دونم عرق رازیانه چه خاصیتی داره ولی کارمینت یه قطره بهداشتی گیاهیه
آرتین خان
12 مهر 90 19:05
آفرین به این گل دختر که انقدر پیشرفت کرده ببوسش مامانی