آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

اولین ماه رمضانت مبارک

1390/5/10 10:39
نویسنده : مادر
565 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم بهترینم اولین تجربه ماه مبارک رمضان را بهت تبریک میگم پارسال این موقعها همش من در تب و تاب بودم روز شماری می کردم زودتر به دنیا بیایی البته یه دور هم قرآن را توی این ماه مبارک ختم کردم و امسال هم به شکرانه لطف خداوند برای بخشش تو به ما نذر کرده ام یه ختم قرآن تو ماه مبارک داشته باشم

عزیز دلم تو یکی یه دونه چراغ خونه به هر نینی کوچولو می رسی می گی نی نی به عروسکاتم میگی نینی 

آخه عزیز دلم تو خودت نی نی هستی

                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بیتا
10 مرداد 90 11:24
ماه رمضان بر شما مبارک مامان عزیز خوش به سعادتتون پس از ختم قرآن ما رو هم از دعای خیر فراموش نکن من تصمیم دارم انشاالله هرروز معنی صوتی یکی از سوره های قرآن رو تو وبلاگ بیتا بزارم .اگه دوست داشتید به ما سربزنید