آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

تقدیم به تو با تمام عشق

1390/6/8 9:54
نویسنده : مادر
550 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

 برای برفی که آب می شود

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت 

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به آرزوهای محال

به خاطر نابودی توهم و خیال

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطر زیبایی لاله های وحشی

 به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان

برای بنفشی بنفشه ها 

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها

وپرواز شیرین خاطره ها 

تو را به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

به اندازه قطرات باران 

به اندازه ی ستاره های آسمان 

تو را به اندازه خودت 

به اندازه آن قلب پاک ات 

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم

و برفی که آب می شود 

و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن... دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم... دوست می دارم 

 "پل الوار"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)