آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

روز زن مبارک باد

1393/1/30 20:54
نویسنده : مادر
391 بازدید
اشتراک گذاری

مادر ای غمخوار غمهای تنم      آنکه با مهرت هم آغوش است منم

در زمانی کودکی بودم حقیر       پا  به  پایم  آمدی  مادر چو  شیر

مدتی با رنج وزحمت در برم        خستگیهایی   کشیدی    مادرم

گر کسی یارم نباشد در جهان         یار من هستی تو یاری مهربان

خوش بگفت پیغمبر نیکو سرشت      زیر پای مادران باشد بهشت

حق تو باشد گران بر گردنم         زحمتت را من چه سان جبران کنم

آرزو دارم نبینی هیچ ملال            مادرم فرزند خود را کن حلال


میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بر شما  مبارک باد
 
 
 
....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ترنم
31 فروردین 93 12:05
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
*یاسمین*
2 اردیبهشت 93 22:45
روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
*یاسمین*
7 اردیبهشت 93 16:37
مامانی عزیز حضورت سبزت خیلی کمرنگ شده آخه چرا