آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

جواب آزمایش آمیتیس خانم

1392/12/15 0:10
نویسنده : مادر
572 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر با مامانی و آمیتیس گلم رفتیم جواب آزمایش دخترم  بگیریم. آزمایشگاه سینا پیش دکتر دانشمند( رئیس آزمایشگاه سینا) بعد از اینکه منتظر جواب شدم جواب آزمایش امیتس گلم گرفتم واسه اینکه نخوام زیاد منتظر باشم رفتم پیش دکتر آزمایشگاه آقای دانشمند و خواستم که جواب برامون توضیح بده اونم گفت امیتیس آزمایشش خیلی خوب شده و دیگه اصلا تشخیص اینکه قبلا تو بدنش بیماری بوده ممکن نیست ما از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شدیم بالاخره دختر نازم بیماری شکست داد و تونست بر بیماریش غلبه کنه خدایش تو این مدت باید از خیلی ها تشکر کرد یکی الان باید بگم همین دکتر دانشمند هست رئیس آزمایشگاه سینا انصافا آدم درستی هست خیلی با ما همکاری می کرد تو توضیح دادن وخیلی چیزای دیگه بی خود نیست تو آزمایشگاه ش مثل بانک وحشت ناک شلوغ هست واقعا جواب هاشون خطا نمی کنه.

خدایا متشکرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ترنم
16 اسفند 92 10:55
خدا رو هزار مرتبه شكر. خييييليييي خوشحال شدم كه خبر سلامتي كامل آميتيس خانم رو خوندم. هميشه سالم باشي عزززيززززم. آزمايشگاه سينا يكي از بهترينهاست. منم واقعا كارش رو قبول دارم . عاليه.
*یاسمین*
16 اسفند 92 23:13
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که بیماری آمیتیس جون برطرف شدهباریکلا به صبر دختر گلمونایشاله هیچ بچه ایی بیمار نشه
مامان آیسا
19 اسفند 92 8:07
خدا رو شکر آمیتیس گلمونو ببوسین در ضمن تبریک و خسته نباشید به شما پدر و مادر مهربون و صبور