آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

سرمای شدید

1392/11/6 22:39
نویسنده : مادر
540 بازدید
اشتراک گذاری

امشب آمیتیس مامانش خونه مادر بزرگ هستند دلم براش یک دفعه تنگ شد یک خاطر ازش دارم خنده دار گفتم بگم چند وقت پیش که هوا سرد بود که یخ یخ بندون بود خونه ما سرد شده بود دستشوی خونه هم سرد بود از ترس اینکه پول گاز برامون زیاد نیاد گاز کم کردیم آمیتیس و قتی می خواست بره دستشوی خودش مجهز می کرد  با این تیپ دستشوی می رفت البته از دوستان پوزش می خوام به خاطر این عکس

 

.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرهاد
6 بهمن 92 23:02
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
الناز
6 بهمن 92 23:53
با سلام به بهههههههههه به این دخمل ناز طراحی تقویم اختصاصی و کلیپ عکس کودکان پذیرفته میشود http://ninitarah.niniweblog.com/
مامان شایلین جون
8 بهمن 92 14:23
وایییییییییی قربونت برم عزیزممممممممممخیلی دلم برات تنگ شده بود عسلم.چه ژستی هم گرفته خانم گل. فدات بشم که با شال و کلاه و بدون شلوار ی .عزیزم یه کم لاغر شدی انگار ولی مهم نیست فقط سلامت و تندرست باشی ایشالاااااااااااااااااااااراستی بابایی خیلی کار خوبی کردی این عکسو از آمیتیس گلم گذاشتیااااااااااا خیلی ممنون. ایشالا روزای تنهایی شما هم به سر میاد و دلتنگیتون برطرف میشه خوب این دوست گل ما داره نهایت استفادشو از مرخصیش میبره دیگه. ای ول بهش
*یاسمین*
12 بهمن 92 3:55
خب بچه حق داره مجهز بره،خیلی باحال بود.بوس برای خوشگل خاله
مامان آیسا
12 بهمن 92 22:33
ای جان
مامان ترنم
15 بهمن 92 10:27
خوب بچه حق داشته تو اين سرما اينقدر مجهز بره.
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 18:37
الهی
مامان فتانه
17 بهمن 92 21:43
Azizam
*یاسمین*
18 بهمن 92 16:46
*یاسمین*
21 بهمن 92 16:38
آمیتیس جونم خوبه؟
مادر
پاسخ
خوبه خاله جون ممنون