آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

دوره درمان آمیتیس خانم

1392/8/27 19:17
نویسنده : مادر
485 بازدید
اشتراک گذاری

الان که این مطلب می نویسم تازه از بیمارستان آمده ام  خیلی خسته شدم آمیتیس بردم پیش دکتر متخصص برای چک کردن و آزمایش دادن آخه آمیتیس خانم باید تقریبا 40آمپول هفته یگ بار بزنه هر بار قبل از زدن باید چکاپ بشه و کنترل بشه هرچی به این دختر می گم بابا جون نگران نباش چیزی نیست موقع اینکه پیش دکتر می ریم حسابی جیغ داد می زنه اینقدر این کار تکرار می کنه که هم من وحشت برم می داره هم دکتر هم اونی که می خواد آزمایش ازش بگیره کاری که تنها چند ثانیه طول می کشه حدود یک ساعت وقت میگره خدا چرا آمیتیس آرم نمی گیره نمی دونم شاید از زیاد موندن توی بیمارستان دیگه اسم دکتر که می اد کلی وحشت زده میشه بنده خدا دکترش شماره تلفن شو به من داده تا سوال داشتم  شبی نصف شبی زنک یا پیام بدم سوالم جواب میده خدایش دکتری هست اصلا به فکر پول نیست اس ام اسی ویزیت میکنه دارو ازش سوال می کنم جواب میده، میگه بده یا نده در صورتی که اگه قرار بود پیشش بریم داخل مطب کلی پول باید می دادیم خدا رو شکر یک دکتر با انصاف تو این شهر هست همین چند شب پیش اس ام اس زدم دارو ازش سوال کردم اونم خیلی سریع جواب داد،  این چکاپ امیتیس روحیه منو کلی خراب می کنه طاقت جیغ های شو ندارم خدایا به من صبر بده تا بتونم تحمل کنم دعا فراموش نشه

نوشته بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسا
28 آبان 92 1:37
ما که همیشه دعا می کنیم .انشا الله زود زود آمیتیس جون خوب بشه.آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمیییییییییییییییییییییییییییییییییین
مامان شایلین جون
29 آبان 92 9:10
الهیبابایی میفهمم چی می کشید. شایلین عید که بیمارستان بستری شد من و باباشم خیلی عذاب کشیدیم. تا پرستار رو می دید جیغ میزد بچم. ولی ایشالا به زودی زود دوره درمانش تکمیل میشه و همه چیز به حالت خودش برمی گرده. خدا رو شکر که دکترش خوبه. دکترا بعضیاشون خیلی بی حوصله و عنق هستن. از طرف من آمیتیس گل خاله رو ببوسید.
ویدا
10 آذر 92 23:25
سلام مامان امیتیس خوشگلم خوبید؟فرشته کوچولومون خوبه؟ انشاالله که به حرمت علی اصغر امام حسین دیگه هیچ وقت کارتون به بیمارستان نکشه