آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

مامان نوشت

1392/7/18 22:46
نویسنده : مادر
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هزاران بار سلام

به همه به زندگی به عشق و به دختر گلم دلیل زندگیم دلیل نفسم خدا رو هزاران بار شکر که چنین دوستایی داشتیم لحظه ای محبتشون رو فراموش نخواهیم کرد دعاهای زیباشون اظهار محبتاشون انرژی های مثبتشون که سختی ها رو خیلی کم رنگ کرد خیلی دلم واستون تنگ شده بود

آمیتیسم به لطف خدا و شما خیلی بهتره الآن هم کنارمه و مشغول خالی کردن جعبه کرم رو دستامه نیشخند روزگارمان بد نیست در کنار دخملی هستیم خیال باطل

غغففففععهج

34665689890007900ب

بنتنمم

تعجب نکنید اینا کلمات رمز نبود اینا شماره حساب بانکی نبود اینا رو تو یه لحظه

 غفلت دخمل گله نوشت ماچغغصصی

ببت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوروش
19 مهر 92 1:07
سلام مامان مهربون خدا رو شکر نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی این پست رو دیدم و نوشته آمیتیس عزیزم رو عزیزم اینو بدون که اگه یه روزی تموم انسانها ما رو تنها بزارن و موقع سختی فراموشمون کنن خدا هیچ وقت تنهامون نمیزاره و اصل هم خودشه که همیشه با هامون باشه نه بنده اش خدا رو شکر که دختر گلمون سلامتیشو بدست اورد آمیتیس عزیزم امیدوارم همیشه خنده رو ی صورت قشنگت باشه عزیزم
مامان شایلین جون
20 مهر 92 10:27
وایییییییییی خدایا شکرت.*****نمیدونی چقدر خوشحال شدم با خوندن این پست.خدا رو هزار مرتبه شکر که امیتیس عزیزم سلامتو تندرست تو خونه است خدا رو شکر عزیزم مرسی که اومدی و پست جدید رو خودت نوشتی. ایشالا همیشه تندرست باشه و شما هم از خوشحالی اون غرق در خوشی باشید.آمین. از طرف منو شایلین رو ماهشو ببوس


مامان ترنم
21 مهر 92 18:10
وااااااااااااااااااای که نمی دونی چقدر خوشحالم عزززززیزززززم. خدا رو هزاران مرتبه شکر که آمیتیس گلمون حالش خوبه و مامان مهربونش هم از این قضیه خوشحاله. قربون دستهای کوچولوی این دختر که این حرفها رو تایپ کرده. مامانی دستهای این دختر ناز و از طرف من ببوس.
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 مهر 92 7:12
سلام مامان مهربون خسته نباشی خدا را شکر که امتیس خوشگلم حالش خوبه ایشالاه که روز به روز بهتر بشه دوست دارم امیتیس خوشگلم
کارینا
25 مهر 92 17:03
آخی عزیزم.. از طرف من ببوسینش..
ویدا
18 آبان 92 22:20
سلام عزیز دلم خیلی خوشحال شدم وقتی بعد از مدت ها که به وب سر زدم خبر سلامتی آمیتیس خوشگلمو شنیدم خیلی جالب درست شب شش ماهه امام حسین انشاالله که فرشته کوچولوت زیر سایه شش ماهه امام حسین باشه ممنون میشم رمز بهم بدی منم به یادت هستم عزیز دلم عزیزم برام دعا کن بدجور تو دوراهی زندگی گیر کردم التماس دعا