آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

روز جمعه در مزرعه بابابزرگ

1392/4/10 13:37
نویسنده : مادر
481 بازدید
اشتراک گذاری

...

 

 

........

سلااااااااااااااام بهترينم

روز جمعه نزديكاي ظهر بود كه عمو زنگ زد و پيشنهاد رفتن به مزرعه بابابزرگ رو داد و ما هم لبخند ديگه مامان بزرگ غذا درست كرد و رفتيم از مزرعه بگم كه خيلي كيف كردي درسا خانوم كه مشغول و تو هم دنبال اون بعدش من و تو و درسا رفتيم آب بازي كلي خوش گذشت و گلي شلي شديم منم مرتب مشغول شستن لباسات خلاصه كللللللللللللي بهت خوش گذشت گندمها رو كه ميديدي مي خوندي گندماي بالا ( طلا در ديكشنري amitis ) رو اين ور و اون ورش كن آسيا بازم بچرخ و تند تر و تند ترش كن ( ياد عمو پورنگ به خير ) خیال باطل راستي تو عكس درسا خانوم رو داشته باش كه هميشه مواظب و نگرانته نگرانخوب ماماني بهت بگم كه خيلي خييييييييييلي دوست دارم ايشالا هميشه خوش باشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ویدا
8 تیر 92 13:52
ای جونم عزیزم چه قدر عکست قشنگه چه مزرعه ی قشنگی آمیتیس جونم عاشقتم
ویدا
8 تیر 92 18:48
کاش به بچگیم برگردم .... جایی که تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی بود
ویدا
9 تیر 92 14:04
خوب مامانی اشکال نداره بچمون لباساشو گلی کرده که عوضش حسابی آب بازی کرد قربونت برم خوشگل خانم
الی مامی آراد
9 تیر 92 19:31
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 تیر 92 8:45
چه بامزه شعر میخوه این دخملی ِ گل .....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 تیر 92 8:58
چرا فکر کردی که باباشه؟ نه، همیشه مامانشه که مینویسه ..
مامان ترنم
10 تیر 92 10:45
هميشه شاد باشي عزيزم. چقدر عكساي گل دختر نازن.
ویدا
10 تیر 92 12:33
به تو احتیاج دارم ،خدای من میدانی خدایا هر چه فکر میکنم هیچ حرفی نمی ماند جز نگاه“تو” همین که تونگاهم کنی برایم کافیست …
☆ یاسمین ☆
11 تیر 92 13:07
همیشه به گردش،خوبه که حسابی سرگرم بودی و بازی کردیخوش باشی عزیزم
ویدا
11 تیر 92 17:06
باران که می بارد ، همه پرنده ها به دنبال سرپناهند اما عقاب برای اجتناب از خیس شدن ، بالاتر از ابرها پرواز میکند این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند...
مامان فتانه
11 تیر 92 17:32
به به هميشه به گشت خيلي عكسا نازن....خانمي فراموش نكنين ايلين تو مسابقه شركت كرده راي يادتون نره
خاله الهام
12 تیر 92 8:25
سلام عزيزم آرتميس كوچولوي ما توي مسابقه ني ني شكمو شركت كرده وبدون لطف شما دوست خوبم نميتونه راي بياره ميشه لطفا بهمون سر بزنيد وبهش راي بديد واقعا ممنون ميشم كدش هست220 كه بايد به شماره20008080200 پيامك بشه
مامان حنانه زهرا
12 تیر 92 11:55
همیشه به خوشی وشادی عزیزخاله
مامان کوروش
12 تیر 92 14:12
سلام عزیزم خوبی من عکس آمیتیس نازم رو دیدیم منتها یه کم درگیری داشتم نتونستم کامنت بزارم هزار ماشاالله بزرگتر شده از وقتی که من دیدمش پس حسابی خوش گذروندید خیلی اینجور جاها رو دوست دارم پر از آرامشه همیشه شاد و خوش باشید ممنون که پیش ما میای آمیتیس نازم رو ببوس
ویدا
12 تیر 92 16:12
.خدایـــــــــــــا …! اگه یه روز فراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم … تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده کوچیکـــــــــــــی داری …
مامان ملينا
13 تیر 92 11:13
سلام چقدر وبلاگ زيبايي دارين خصوصاً عاشق مطالباتون شدم. دخمل نازي هم دارين
پرنیا و مامانش
24 تیر 92 8:50
ناز نگات عزیزم
مامان اشکان
24 تیر 92 13:56
ایشالله واسه دانشگاهش عکس بگیره این گل دختر ما