آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

روز پدر و همسر

1392/3/2 13:33
نویسنده : مادر
350 بازدید
اشتراک گذاری

پدر عزيزم به تو مديونم بابت تمام سالهاي جوانيت بابت لحظه هايي كه به خاطر اينكه من راحت باشم راحتيت را از دست دادي به خاطر خوشحاليم مجبور بودي كه سختي بكشي تمام ثانيه به ثانيه عمرت را براي فرزندانت و به دغدغه راحتي آنان در نگراني گذراندي هنوز هم وقتي ما را ميبيني باز هم نگراني كاش مي توانستم جبران كنم اما افسوس كه هرگز نخواهم نتوانست دستهايت را هزاران بار ميبوسم و عاشقانه دوستت دارم اي عشق جاودانه ام روزت هزاران بار مبارك

همسرم تو را به خاطر تمام لحظه هاي با تو بودنم به خاطر هم و غمت به خاطر آينده من و آميتيس دوستت دارم و هزاران بار مبارك باد بر تو اي بهترين دوست و اي عشق جاودانه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

☆ یاسمین ☆
2 خرداد 92 14:00
روز پدر عزیزتون و همسر گرامیتون مبارک باشه.ایشاله همیشه سلامت باشن
مامان ترنم
3 خرداد 92 12:29
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .