آمیتیسآمیتیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

آمیتیس خورشید زندگی من و باباش

مروارید من آمیتیس

1391/3/24 13:00
نویسنده : مادر
719 بازدید
اشتراک گذاری

صدف

قطره ای در صدفی پنهان شد                        رفته رفته به صدف مهمان شد

در نهانخانه  تاریک صدف                          محرم راز شد و عریان شد

چند روزی که گذشت ، دید منزل تنگ است

در و دیوار صدف چون سنگ است

کمی آزرده شد ، از خود پرسید                                 علت آمدنم اینجا چیست

قطره ها آزادند  ، در دل موج زمان فریادند

من چرا در قفسم ، بند آمد نفسم

 

 

چیست معنای خود آزاری من                           چیست بیماری من

اگرم روزنه ای  باز شود ، دور شوم                    ساکن منطقه و روشنی و نور شوم

صدف آهسته شنید این نجوا

گفت ای کودک خرده دریا

شکوه کم کن که در این بحر عمیق                      ما نگردیم به کس یار و شفیق

ارزشت بیشتر از شبنم نیست                          مثل تو در دل دریا کم نیست

ما به کس در دل خود جا ندهیم

تا ندانیم که ارزش دارد ، بی جهت منزل و معوا  ندهیم

اگر امروز تو در سینه ما پنهانی                         یا به قول خودت افتاده در این زندانی

نکن از بخت شکایت که بدون تردید

تو در این خانه تاریک شوی مروارید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرنیا جون و مامانش
30 خرداد 91 10:25
خیلی زیبا بود خانومم دست گلت درد نکنه واقعا که مروارید زندگی ما بچه هامون هستن
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:24
شعر زیبایی بود مامانی ننونشته بودی پیست اسب دوانی کدوم شهر بود از شیرین کاری های آمیتیس ما بیشتر بنویس عزیزم آرتین منم 2 ساله شد دوستداشتی پیش ما هم بیا
پرنیا جون و مامانش
19 تیر 91 11:11
ناناسی خاله کجای عزیزم نیستین دلمون تنگیده واسه خو.دت عکسات خاطرات گلت
مامان کوروش
15 آبان 91 21:29
سلام عزیزم ممنون که اومدید من لینکتون میکنم تا دوستای خوبی واسه هم بشیم امیتیس گل رو ببوس